2011-05-26 @ 23:25:42

I'll keep it right here, with all my other years.

Min Jennifer.
Det vill säga min faboulösa storasyster,
fyllde 25 stora år den 17 maj.
 En 25-års dag innebär fest, och i detta fall i Uppsala
Allt svullande resulterade i matkoma,
men någonstans under fuldansen på Snerikes Nation försvann den  


Till vänster har vi födelsedagsbarnet i egen hög person och Jämtlandstösen Emma

Jaa må hon leeeva! 

Kladdkaka med minimarshmallows

Fixa och dona innan en drös av massa trevligt folk anlände. Jag hade kunnat skippa tåget tillbaka och rullat av egen maskin till Kalmar. Mums. Och jag var nöjd över att mina snittar uppskattades, yees!

Mårten!

Dags att sjunga

Sötaste sis. Lite rund under fötterna blev hon fort :)


Kommentarer
Jennifer

Åh, vad fint du gjort! Love you ♥♥♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback